O firma scotiana a lansat o bere – editie limitata – care contine nu mai putin de 55% alcool si care se remarca si printr-un mod de servire cel putin bizar: sticlele au fost introduse in interiorul blanurilor argasite ale unor animale – iepuri, veverite si hermine.

Compania BrewDog a produs numai 12 sticle din berea cu pricina (botezata The End of History) care, puse in vanzare la pretul de 500 lire sterline sticla, s-au vandut in patru ore.

Compania e cunoscuta pentru berile neobisnuite, cu continut alcoolic ridicat, dar si cu nume provocatoare, pe care le produce. Printre produsele sale se numara doua tipuri de bere cu 32% alcool, numite Tactical Nuclear Penguin si, respectiv, Trashy Blonde.

Criticii considera ca astfel de produse incurajeaza un consum excesiv de alcool, iar aparatorii drepturilor animalelor au criticat in mod special ultima creatie – The End of History – pentru a fi adus in scena animale omorate, pe post de decor pentru sticle.

Compania BrewDog afirma insa ca doreste sa forteze limitele, sa dea fabricarii si consumului de bere o dimensiune artistica si sa schimbe perceptia consumatorilor in privinta savurarii berii, scotandu-i din banalitate si asociind fenomenului aspecte provocatoare, inedite, chiar socante.
Sursa:Sky News