Publicitatea reprezinta una dintre putinele industrii care nu se teme sa socheze si chiar sa ofenseze pentru a transmite anumite mesaje.


Publicitatea care vizeaza diferite aspecte sociale, precum violenta domestica, riscurile consumului de alcool, tigari sau droguri, pericolele transmiterii BTS, incalcarea drepturilor umane sau protejarea naturii a rezonat dintotdeauna mai puternic in randul consumatorilor decat orice alt tip de reclame.

Si pentru ca astfel de mesaje sa ramana cat mai bine intiparite in mintea publicului, creativii nu se tem sa recurga la metode de manipulare agresive, care fac apel la partea intunecata a psihicului uman.

Asa se face ca reclamele controversate au de obicei „priza” la public si reusesc sa patrunda in mintea oamenilor pentru a-i determina sa reactioneze, fie in sens negativ, fie in sens pozitiv.

Reclamele pe care le veti vedea demonstreaza o data in plus ca o campanie bazata pe efecte vizuale puternice isi poate atinge rapid scopul, generand ceea ce numim „call to action”.

Sursa: presidiacreative.com