Tocmai am gasit pe saitul tu.ro un concurs foarte interesant.
Cum se apropie Craciunul, fiecare ar trebui sa se gandeasca si sa faca o lista de cadouri pentru ei, pentru cei dragi.
Eu tocmai mi-am facut o lista cu cam ce as dori sa primesc de pe saitul .

Da-ti click pe imagine pentru a vedea ce cadouri doresc, sau cititi mai jos.
Cadouri

Lista ar putea continua, dar avand in vedere ca este criza, ma gandesc si la buzunarul celor care vor sa-mi cumpere cadouri.

Lista de cadouri:
– Mini Elicopter cu Cadru din Metal – mereu mi-am dorit asa ceva, sa pot sa ma joc cu un elicopter cu telecomanda, sa stresez colegii in birou.

– Emoticon de Masina – un gadget foarte mishto care sigur se potriveste in masina mea. O sa o ajute sa se „exprime” mai bine in trafic, atunci cand e suparata sau bucuroasa.

– Papusi Matroska The Simpsons – cele mai adevarate papusi. Chiar adaca nu sunt fata, aceste papusi mi-au placut intotdeauna.

Cadouri
Va multumesc ca ati citit mini-wishlistul meu si astept cadourile la adresa mea de domiciliu.