M-am inscris la acest concurs, cam acum o saptamana cand a inceput, si am trimis linkul in lista mea de messenger. Astazi dupa-amaiza cand am ajuns acasa de la servici, imi consult adresa de email si gasesc urmatorul mail:

Buna ziua,

Si felicitari!

In urma participarii la concursul Stii Banking si castigi, profilul
dumneavoastra se afla in top 20 cele mai vizualizate profile.

Premiul castigat de dumneavoastra este un Card BCR cu suma de 200 RON
inclusi.

Pentru a confirma faptul ca sunteti de acord sa primiti premiul, va rugam
sa raspundeti la acest mail afirmativ astazi, pana in ora 17.30.

Va multumim,
Echipa BCR

Bineinteles ca am dat un raspuns afirmativ si in cateva minute am primit urmatorul email:

Buna ziua,

Va multumim pentru confirmare, vom reveni pe email cu toate datele
referitoare la cum puteti intra in posesia premiului.

O zi buna!
Echipa BCR

Acum astept sa vad despre ce este vorba, cand o sa ma contacteze cei de la BCR.

P.S.: votati-ma aici si lasati linkul vostru sa va votez.