Masina mea este o Dacie Sandero de 1.4 MPi, la care tin foarte mult. O am din 07.2009 si merge foarte bine, nu am nici problema cu ea. Mi-am luat Sandero pentru ca imi plac foarte mult masinile Hatchback, mai ales VW Golf, dar pentru ca nu am avut bani de unul, mi-am ales un Sandero. Asta nu inseamna ca am renuntat la visul de a avea un golf, dar pana cand o sa pot sa imi permit unul, ma multumesc cu ce am. Dar inainte sa imi cumpar masina, am alergat mult, cam pe la toti dealerii auto din Ploiesti. Am vizitat Ford, Seat, Peugeot, Dacia, Volkswagen, Opel, dar toti aveau preturi mari si ofereau cam acelasi lucru, la preturi diferite, iar Dacia avea cele mai mici preturi.
Masina este versiunea Laureate 1.4, 75 cp, cu ABS, ESP, geamuri electrice fata, computer bord, radio cd mp3 + 4 boxe, proiectoare ceata, aer conditionat si altele. Vreau sa ii mai adaug cate ceva cum ar fi o cotiera (care e foarte buna, mai ales la drumuri lungi), portbagaj deasupra, folie pe geamuri, dar din lipsa de bani, acestea sunt doar niste dorinte, care sper ca se vor realiza in viitorul apropiat. Mai imi doresc si un GPS care sper sa il achizitionez cat ma repede.
Daca vreti sa va luati masina si nu stiti de care, va recomand Sandero (macar mergeti la drive test si sigur o sa va placa), mai ales ca RCA-ul si Rovinieta nu sunt scumpe deloc.