Pe o strada îngusta, într-un bloc recent
Unde bate vântul si-i pe jos curent ,
Tânara nevasta plânge si suspina
Ca-i oprita apa si nu e lumina.
Si ca la serviciu sotul ei iubit
A plecat la 6 si n-a mai venit.

Orologiul suna noaptea jumatate
Jos în bloc la poarta, oare cine bate?
– Eu sunt mama soacra , sunt facut covrig
Vin de la serviciu si sunt mort de frig!
Tânara nevasta fuge sa-i deschida
Însa din balcon, mama soacra-i striga:
– Ora e târzie , esti un derbedeu,
De nu ai chenzina, nu-ti sunt soacra eu !

– Nu sunt eu de vina , soarta fuse cruda
Am muncit ca boul pe 50% …
Am venit acasa sa ma încalzesc
Si sa fac o baie , sa ma odihnesc.
– Ai venit degeaba, îi raspunse soacra
Fiindca nu-i lumina si-i oprita apa!
Du-te la serviciu si de-o fi sa mori
Vine sindicatul cu-n buchet de flori..